NHO Reiseliv

Innhold

Få full oversikt med HorecaInnkjøp

HorecaInnkjøp gir deg full oversikt og forenkler innkjøpene dine.

Norges ledende innkjøpsportal gir deg en smartere, enklere og mer effektiv og bærekraftig hverdag — hele veien fra bestilling til faktura. Du får tilgang til alle våre fremforhandlede priser og avtaler.  Alle dine leverandører er samlet på ett sted, og du får bestilt varene raskt og effektivt.

Lag handlelister og sett opp faste kjøp, slik at dere alltid handler rett vare til best mulig pris. La kokken, servitøren, housekeeping og vaktmesteren bestille i portalen. Som leder får du kontroll, oversikt og bedre styring over bedriftens innkjøp.


Fordeler med HorecaInnkjøp:

  • Alle innkjøp på ett sted
  • Enkelt og oversiktlig system
  • Avtaleinformasjon
  • Sammenlign priser
  • God kontroll på varebeholdning
  • Spar tid med automatiserte rutiner
  • Full oversikt over dine varekjøp
  • God produktinformasjon
  • Oversikt over ingredienser, næringsinnhold, allergener
  • Nyheter/kampanjer
  • Handlelister
  • Varetelling
  • Menybank
  • Opplæring og brukerstøtte

Som medlem av NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har du lesetilgang til HorecaInnkjøp. For å kunne benytte systemet fullt ut, må du søke om tilgang.


Brukerstøtte

Åpent mandag - fredag kl. 08:30 til 15:00

E-post: support@nhoreiseliv.no

Tlf: 90 28 10 25 (legg igjen beskjed utenom åpningstid)

 

Lær mer om HorecaInnkjøp:

Nummeret er avmeldt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: