De fleste bedrifter har en visjon. Mange har også et sett med verdier. Like viktig bør det være å ha et serviceløfte, mener organisasjonen HSMAI, som jobber med salg, markedsføring og ledelse i reiselivet.
Se HSMAIs fagansvarlige fortelle om hvorfor du bør ha et serviceløfte.
Fredag 14. september til søndag 16. september inviteres din bedrift til The HSMAI Day på Chesterfield Mayfair Hotel i London og workshop om serviceutvikling.
Etter tre dager i London vil du kunne reise hjem med et forslag til serviceløfte for din bedrift. Det innebærer blant annet å lære prosesser for håndtering av misfornøyde kunder før det kommer anmeldelser i sosiale medier, og hvordan misfornøyde kunder kan gjøres om til fornøyde ambassadører.
NHO Reiseliv er tilskuddsgiver for norske medlemmer som ønsker å delta i HSMAIs «Service Pledge»-program, og ved hjelp av NHO Reiselivs utviklingsfond kan vi tilby norske deltagere 50 prosent rabatt på hele programmet i London.
Les alt om programmet for The HSMAI Day, innholdet i workshopene og hva du kan få ut av samlingen.
Se også: