NHO Reiseliv

Innhold

Workshop: Slik yter du bedre service

#005

Etter HSMAIs workshop vil du kunne reise hjem med et forslag til serviceløfte for din bedrift.

NHO Reiselivs medlemsbedrifter får nå 50 prosent rabatt på en stor internasjonal konferanse og workshop om serviceutvikling.

De fleste bedrifter har en visjon. Mange har også et sett med verdier. Like viktig bør det være å ha et serviceløfte, mener organisasjonen HSMAI, som jobber med salg, markedsføring og ledelse i reiselivet.

Se HSMAIs fagansvarlige fortelle om hvorfor du bør ha et serviceløfte.

Fredag 14. september til søndag 16. september inviteres din bedrift til The HSMAI Day på Chesterfield Mayfair Hotel i London og workshop om serviceutvikling.

Etter tre dager i London vil du kunne reise hjem med et forslag til serviceløfte for din bedrift. Det innebærer blant annet å lære prosesser for håndtering av misfornøyde kunder før det kommer anmeldelser i sosiale medier, og hvordan misfornøyde kunder kan gjøres om til fornøyde ambassadører.

NHO Reiseliv er tilskuddsgiver for norske medlemmer som ønsker å delta i HSMAIs «Service Pledge»-program, og ved hjelp av NHO Reiselivs utviklingsfond kan vi tilby norske deltagere 50 prosent rabatt på hele programmet i London.

Les alt om programmet for The HSMAI Day, innholdet i workshopene og hva du kan få ut av samlingen

Se også:

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: