NHO Reiseliv

Innhold

Artikkelarkiv

Vis filtrering

18 resultater

Type artikkel
Velg område
18 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. Reiselivslederen, Opplevelser, Medlemskap og fordeler

    Kari, Hadeland Glassverk: Glasshytta er vårt «bankende hjerte»

    – God og personlig service går aldri av moten – heller ikke nå som når vi er midt oppe i den digitale revolusjonen.

  2. Reiselivslederen, Overnattingssteder

    Helene Hallre, Radisson Blu: Får fortsatt epost fra fornøyd gjest

    – Det viktigste er å skape gode opplevelser for gjestene, sier hotelldirektøren ved Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus.

  3. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Opplevelser

    Vegard Hansson, Mineralparken: – Det viktigste er å samarbeide med andre

    Vegard Hansson, daglig leder av Mineralparken på Evje, turte å satse på et nytt segment. Nå har parken blitt en oase for barnefamilier.

  4. Reiselivslederen, Opplevelser

    Kurt Olsen Karsten, Mersmak i Skien: – Vi markedsfører oss i sosiale medier

    – Det er viktig at de ansatte er selvstendige og at de tør å komme med forslag til hvordan Mersmak i Skien kan utvikle seg videre.

  5. Reiselivslederen

    Sommerprat med Trine Bjonum, HR-sjef Tusenfryd: – Vi rekrutterer cirka 350 tenåringer hver sesong

    – Det at vi ansetter yngre mennesker, bidrar til at mange kommer tilbake til oss sesongen etter. Det er få bedrifter som ansetter folk under 18 år.

  6. Reiselivslederen, Overnattingssteder

    Sommerprat med Lars Petter, Thon Hotel Rosenkrantz: – Hemmeligheten for å lykkes er engasjerte medarbeidere

    - Jeg brenner for at Norge skal bli en enda mer attraktiv destinasjon, sier hotelldirektør Lars Petter Mathisen.

  7. Reiselivslederen, Opplevelser

    Harald Kippenes, Yourway: – Det innebærer et ansvar å ferdes i naturen

    – Jeg ønsker å skape opplevelser som lar gjestene komme tettere på norsk natur, historie og kultur.

  8. Reiselivslederen, Camping

    Sommerprat med Eilert og Sara Ravn, Ballangen Camping: – Økning fra det utenlandske markedet

    – Vi har oppgradert campingplassen gjennom vinteren, og vi har blant annet nye konferanselokaler og hytter. Vi håper dette blir godt mottatt av våre gjester.

  9. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Medlemskap og fordeler

    Elin Ekrol, Scandic Norge: – Vi skal bli «World Class»!

    - Norsk reiseliv vil fortsette å vokse, og vil trenge enda flere dyktige medarbeidere i fremtiden.

Takk for påmeldingen!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: