NHO Reiseliv

Innhold

Artikkelarkiv

Vis filtrering

41 resultater

Type artikkel
Velg område
41 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Vi har bra belegg fordi vi har ekstremt gode snøforhold

    – Mange har vært på ski i Alpene, men de foretrekker Norge fordi her er det mye mer plass i bakkene og mindre kø, sier Knut Kettermann, hotelldirektør ved Myrkdalen Hotell.

  2. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Julebordsesongen er tilbake for fullt i år

    Nina Askvik fra Radisson Blu Royal Hotel i Bergen er glad for at julebordsgjestene er tilbake etter noen utfordrende år på Vestlandet.

  3. Reiselivslederen, Serveringssteder, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Jeg er veldig stolt over at vi ble kåret til årets lærebedrift

    For kjøkkensjefen ved Brasserie France ble årets store begivenhet da restauranten ble kåret til årets lærebedrift.

  4. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Vi tok frokosten til nye høyder

    – Et av årets store høydepunkter var da vi serverte frokost på Preikestolen, sier Ulrika Larsson, daglig leder ved Scandic Forum i Stavanger.

  5. Reiselivslederen, Serveringssteder, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Det første du får servert hos oss, er et griseøre

    – Det er litt som å bli dratt i smaksløkene - du blir rett og slett litt sliten av å spise hos oss, sier Reneè Fagerhøi, som driver restauranten Bula Neobistro i Trondheim.

  6. Reiselivslederen, Opplevelser, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Det smeller skikkelig fra midten av desember

    – Våre gjester er over gjennomsnittet aktive, men i julen ønsker mange bare å slappe av, sier Kristian Bøe ved Hattvika Lodge.

  7. Reiselivslederen, Serveringssteder, Medlemskap og fordeler

    Jama Awaleh: – Viktig å sikre et trygt og godt arbeidsmiljø i julebordsesongen

    – Vi har jobbet mye med åpenhet og trygghet hos personalet og er tydelige på hvordan det skal meldes ifra og håndteres dersom ubehagelige situasjoner skulle oppstå.

  8. Reiselivslederen, Opplevelser, Medlemskap og fordeler

    Kari, Hadeland Glassverk: Glasshytta er vårt «bankende hjerte»

    – God og personlig service går aldri av moten – heller ikke nå som når vi er midt oppe i den digitale revolusjonen.

  9. Nyhet, HMS, Medlemskap og fordeler

    HMS-kurs for reiselivsnæringen

    NHO Reiseliv tilbyr et bransjetilpasset grunnkurs i arbeidsmiljø.

  10. Andre artikler, Medlemskap og fordeler

    Praktiske tips og råd for økt digital synlighet

    Her deler NHO Reiseliv noen praktiske tips og råd for økt digital synlighet.

Nummeret er avmeldt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: