NHO Reiseliv

Innhold

Artikkelarkiv

Vis filtrering

36 resultater

Type artikkel
Velg område
36 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. Reiselivslederen, Opplevelser, Medlemskap og fordeler

    Julepraten: – Det smeller skikkelig fra midten av desember

    – Våre gjester er over gjennomsnittet aktive, men i julen ønsker mange bare å slappe av, sier Kristian Bøe ved Hattvika Lodge.

  2. Reiselivslederen, Serveringssteder, Medlemskap og fordeler

    Jama Awaleh: – Viktig å sikre et trygt og godt arbeidsmiljø i julebordsesongen

    – Vi har jobbet mye med åpenhet og trygghet hos personalet og er tydelige på hvordan det skal meldes ifra og håndteres dersom ubehagelige situasjoner skulle oppstå.

  3. Reiselivslederen, Opplevelser, Medlemskap og fordeler

    Kari, Hadeland Glassverk: Glasshytta er vårt «bankende hjerte»

    – God og personlig service går aldri av moten – heller ikke nå som når vi er midt oppe i den digitale revolusjonen.

  4. Nyhet, HMS, Medlemskap og fordeler

    HMS-kurs for reiselivsnæringen

    NHO Reiseliv tilbyr et bransjetilpasset grunnkurs i arbeidsmiljø.

  5. Annet-arkiv, Medlemskap og fordeler

    Praktiske tips og råd for økt digital synlighet

    I forbindelse med Norwegian Digital Travel Conference 2017 deler NHO Reiseliv noen praktiske tips og råd for økt digital synlighet.

  6. Nyhet, Medlemskap og fordeler

    Digitale HMS- og personalhåndbøker til din reiselivsbedrift

    De nye digitale håndbøkene er enkle å bruke og har en rekke fordeler som sparer bedriften din for både tid og penger.

  7. Nyhet, Serveringssteder, Medlemskap og fordeler, Innkjøp

    Digital Matkontroll: 50 % rabatt til medlemsbedrifter

    Som medlem kan du nå bestille det mest brukte systemet for mattrygghet i Norden. Systemet er enkelt å bruke og gjør deg enda bedre forberedt til Mattilsynets inspeksjoner.

  8. Nyhet, Medlemskap og fordeler

    Falske fakturameldinger

    NHO ber alle som mottar engelske epostmeldinger med tittelen «invoice notification», og som hevdes å være sendt fra NHO Medlemsservice, om å slette disse umiddelbart.

  9. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Medlemskap og fordeler

    Elin Ekrol, Scandic Norge: – Vi skal bli «World Class»!

    - Norsk reiseliv vil fortsette å vokse, og vil trenge enda flere dyktige medarbeidere i fremtiden.

  10. Reiselivslederen, Overnattingssteder, Medlemskap og fordeler

    Reiselivslederen: Ole Jacob og Tove på Leirvassbu fjellstue

    - Vi er opptatt av bærekraft, følger med på trender og prøver å ligge i forkant.

Takk for påmeldingen!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: