NHO Reiseliv

Innhold

Artikkelarkiv

Vis filtrering

60 resultater

Type artikkel
Velg område
60 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. Nyhet, Servering, Medlemskap og fordeler

    1 av 2 spisesteder åpner igjen etter flere uker med stengte dører

    Halvparten av serveringsstedene, som har vært stengt grunnet koronakrisen, åpner igjen. Med en bransjeveileder for smittevern på plass, er serveringsstedene klare til å ta i mot gjester igjen på en trygg måte.

  2. Nyhet, Medlemskap og fordeler

    Arbinn.no: Ny digital arbeidsgivertjeneste

    Gir deg som medlem lettere tilgang til informasjon om arbeidsrett og HMS-spørsmål.

  3. Reiselivslederen, Overnatting, Medlemskap og fordeler

    Christian Sandberg, Saga Hotels: – Jeg deler ut visittkort til folk jeg tror bor mye på hotell

    - Det er viktig å gjøre gode ansettelser for å skape trygge og spennende rammer for alle involverte.

  4. Nyhet, Medlemskap og fordeler, Innkjøp

    Denne appen forenkler smittesporing

    Krav om registrering av gjester kan bli en realitet om smittesituasjonen i Norge endres. Nå inngår NHO Reiseliv Innkjøpskjeden samarbeid med SafeSpot for å gjøre besøksregistrering og smittesporing enklere.

  5. Nyhet, Medlemskap og fordeler, Innkjøp

    Det er tid for å levere årsoppgaven

    Fristen for levering av årsoppgaven er 28. februar for å unngå gebyr. Årsoppgaven er grunnlaget for beregning av medlemskontingenten for 2019.

  6. Nyhet, Medlemskap og fordeler

    Digitale HMS- og personalhåndbøker til din reiselivsbedrift

    De nye digitale håndbøkene er enkle å bruke og har en rekke fordeler som sparer bedriften din for både tid og penger.

  7. Nyhet, Medlemskap og fordeler, Innkjøp innkjopskjeden

    Digital IK-mat fra eSmiley

    Et enkelt system som sikrer mattryggheten i kjøkkenet og forbereder deg på tilsynsbesøk fra Mattilsynet.

  8. Nyhet, Servering, Medlemskap og fordeler, Innkjøp

    Digital Matkontroll: 50 % rabatt til medlemsbedrifter

    Som medlem kan du nå bestille det mest brukte systemet for mattrygghet i Norden. Systemet er enkelt å bruke og gjør deg enda bedre forberedt til Mattilsynets inspeksjoner.

  9. Reiselivslederen, Overnatting, Medlemskap og fordeler

    Elin Ekrol, Scandic Norge: – Vi skal bli «World Class»!

    - Norsk reiseliv vil fortsette å vokse, og vil trenge enda flere dyktige medarbeidere i fremtiden.

  10. Nyhet, Medlemskap og fordeler

    Falske fakturameldinger

    NHO ber alle som mottar engelske epostmeldinger med tittelen «invoice notification», og som hevdes å være sendt fra NHO Medlemsservice, om å slette disse umiddelbart.

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: