NHO Reiseliv

Innhold

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden søker markeds- og kommunikasjonsrådgiver (frist utløpt)

#005

Vi satser stort fremover, og skal få på plass en dyktig markeds- og kommunikasjonsrådgiver i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden er på jakt etter en markeds- og kommunikasjonsrådgiver som har jobbet både strategisk og operativt, og evner å holde på med mange oppgaver samtidig. Hos oss vil du få det overordnede ansvaret for hvordan vi fremstår på interne og eksterne kommunikasjonsplattformer.

Du er effektiv, kreativ, og har et utrettelig engasjement innen ditt fagfelt. Ingen sak er for stor, ingen sak er for liten. Du håndterer det meste, og har et godt øye for å velge riktig kanal eller plattform for den enkelte sak. Kommunikasjon er ditt fag, og du er dyktig og effektiv både muntlig og skriftlig. Du skriver like godt pressemeldinger og leserinnlegg som kreativ og innholdsrik tekst til vårt brosjyremateriell, sosiale medier og nettsider.

Søk stillingen her
 
Arbeidsoppgaver:
  • Ansvar for hvordan NHO Reiseliv Innkjøpskjeden fremstår i sosiale og digitale medier
  • Utvikle og gjennomføre PR-aktiviteter for NHO Reiseliv Innkjøpskjeden
  • Ansvar for strategi, planlegging, testing, oppfølging, analyse og evalueringsarbeid på det digitale området.
  • Identifisere forbedringsområder, gi opplæring og brukerstøtte og være intern digital rådgiver
  • Deltakelse på messer og andre arrangementer
  • Lage nyhetsbrev/ saker og jobbe tett med kampanjer og års-hjul
  • Lede og delta i ulike prosjekter
Utdanning og kompetanse:
  • Høyere utdanning innen digitale medier, markedsføring, kommunikasjon e.l. på bachelor eller masternivå
  • Minimum 2-3 års kommunikasjons- og/eller markedsføringserfaring fra en digital organisasjon
  • Dokumentert erfaring innen publisering av digitalt innhold og publiseringsverktøy
  • Ha god kjennskap til CRM og bidra til bruk av CRM-systemet i organisasjonen
  • Bakgrunn fra reiselivsbransjen vil være en fordel
Vi ønsker at du har:
  • Interesse for samfunnet vi lever i og NHOs rolle i næringslivet.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne og forståelse for kommunikasjonsfaget.
  • Struktur på eget arbeid, er kreativ og tar initiativ
  • Gode samarbeidsevner, en fremoverlent holdning og stort engasjement.

For å lykkes i rollen, tror vi du er opptatt av brukervennlighet, er selvgående, glad i menneskene du jobber sammen med og trives med å være en digital pådriver/sparringspartner inn mot ledelsen. For å jobbe hos oss er det viktig at du ser verdien av å strekke seg litt lenger for å skape verdi for våre medlemmer.

Vil du vite mer om stillingen? Ta kontakt med vår salgs- og markedssjef Javvad Latif på mobil +997 485 51, eller vår rådgiver hos Hodejegerne, Åsta Braathen, tlf. 989 01 025 eller braathen@hodejegerne.no

  • Fast stilling
  • Søknadsfrist: 23.08.2019
  • Arbeidssted: NHOs hovedkontor på Majorstua.
 

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: