Foto: Brooke Lark, Unsplash.com
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Innhold

Registreringsverktøyet Check-In

Nyhet, Innkjøp

Publisert

eSmiley har valgt å gjøre det digitale registreringsverktøyet Check-in gratis for alle.

Etter regjeringens påbud om at alle serveringssteder i Oslo skal benytte gjesteregistrering har eSmiley valgt å gjøre Check-in gratis for alle.
Det digitale verktøyet brukes til å registrere gjester, og skal gjøre det enkelt å foreta smittesporing hvis gjester blir smittet med Covid-19.

Hensikten med Check- in er at serveringsstedet kan spore smitte hvis det oppdages at en eller flere gjester er smittet med Covid-19. Check-in kan brukes av alle kjøkken og i alle bransjer.

–  Etter massiv respons fra våre kunder når vi først lanserte Check-In i midten av september, ser vi nå også behovet for at dette skal gjøres tilgjengelig og gratis for alle i serveringsbransjen.
Etter regjeringens påbud om registrering av gjester fra 28.september i Oslo, har vi gjort Check-In gratis og tilgjengelig for alle. "Vi må alle bidra til å bryte smittekjeden av Covid-19" - sier Mari Blomberg, Country Manager i eSmiley Norge.

Hvordan fungerer Check-in?

Serveringssteder som ikke er kunde av eSmiley registrer seg med linken og henter ut sin egen QR- kode. Denne skrives ut og fremlegges synlig for gjestene.
Gjestene skanner koden med kamera på mobilen og registrerer seg. Informasjonen blir automatisk sendt til systemet, og serveringsstedet
kan hente ut lister over registrerte gjester dersom tilfelle av smitte med Covid19 oppstå.

Systemet lagrer informasjonen om gjestene i 14 dager før informasjonen blir slettet automatisk.

For mer informasjon om Check-In, se eSmileys nettsider eller ta kontakt med Mari Blomberg:

Tlf. 932 83 300
Mail: mabl@esmiley.no

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: