Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Gastro Planner- Et komplett verktøy for timeregistrering, bordbestilling og internkontroll.

Publisert

Kravet fra myndighetene er mange, du skal nå kunne fremlegge personalliste, vaktplan, evakueringsliste med flere. Bruker du programvaren Gastro Planner kan du presentere lister med få tastetrykk, du har alt i en programvare.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har inngått samarbeidsavtale med Gastro Planner AS.
*(Tidligere XXL Booking AS).

– Dette er noe våre medlemmer har etterspurt og jeg er glad for at vi nå kan tilby dette i en ellers så utfordrende hverdag. Vi har forhandlet frem svært gode priser og betingelser, jeg håper og tror at dette blir svært godt mottatt av våre medlemmer, sier kategorisjef i Innkjøpskjeden, Alexandra J. M. Buan.

Med programvaren får du oversikt over blant annet bordbestilling, timeregistrering, vaktlister, ferieplanlegger, internkontroll, smittesporing, automatisk tips utregning, forhåndsbestilling, QR bestilling og betaling ved bord, Takeaway, catering, eventer, rekruttering og mye mer.

  • Den enkle måten å administrere gjester og ansatte.
  • Ingen installasjon, 100% nettbasert og automatisk backup
  • Gratis prøveperiode i 30 dager- helt uten forpliktelser!

– Det blir spennende å se på mottagelsen av denne avtalen. Vi har snakket med flere medlemmer som bruker Gastro Planner i dag, og de er fulle av lovord om dette systemet. Bedre referanser enn det kan man vel ikke få, sier kategorisjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden Alexandra Buan.

– Jeg har alltid tenkt på ordet kvalitet, når jeg har hørt om NHO, det har sikkert noe med det jeg har hørt fra kunder og det som er kommet frem i pressen. Nå som vi har vært gjennom forhandlingsprosessen med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, er ordet kvalitet ikke blitt mindre. I tillegg til gjennomgang av funksjonalitet og forhandlinger på pris, setter jeg stor pris på det fokus Innkjøpskjeden har på bærekraft, samfunnsansvar og etiske retningslinjer. Det er så lett å glemme i den travle hverdagen, da er det godt å ha noen som stiller krav til disse viktige temaene.

– Det at vi til slutt fikk samarbeidsavtalen med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden er noe som jeg setter høyt og er veldig glad for. Jeg er sikker på at dette samarbeidet kommer til å bli veldig bra for oss alle, Innkjøpskjedens medlemmer kommer til å være med å forme den videre utviklingen. Det er våre kunder som kommer med innspill på de utfordringer som de stadig står overfor som former Gastro Planner. Vi skal gjøre driften til de som driver i Horeca markedet enklere og jeg gleder meg til å starte dette samarbeidet, sier Karl Fredrik Halvorsen, CEO/Partner Gastro Planner AS.

Kontakt:

Har du spørsmål?  Kontakt Thorbjørn Sandven på tlf 977 67 177, eller klikk på bildet for å sende e-post.

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: