Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Vi har inngått samarbeidsavtale med Eureca Engros

Publisert

Eureca Engros tilbyr smarte løsninger til restaurant og catering-kunder i Stor-Oslo området som har behov for fleksibilitet i sine leveranser.

- Vi har sett behovet for å utøke vårt tilbud til de av våre medlemmer i Oslo og tilstøtende kommuner som har behov for økt fleksibilitet til konkurransedyktige priser for kjøp av fullsortimentsbredden innenfor grossistdistribuerte varegrupper. Jeg mener Eureca Engros dekker dette behovet og ser frem til ett godt og utviklende samarbeid, sier dir.innkjøp og verving i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, Morten Karlsen.

Den 10. oktober 2017 ble konseptet som skulle gjøre matleveranser enklere for små og mellomstore kunder lansert. Eureca tilbyr valgfri leveringsdag og leveringstidspunkt, hyggelige sjåfører som leverer varene slik du vil, og er det noe som virkelig haster kan du få ekspressleveranse levert 90 minutter i tillegg til gratis retur av papp, plast og pant. På engros-lageret på Ryen er det en gjeng på 28 Eureca-mennesker som jobber på for å gi den den beste servicen.

Vi gleder oss til å ta fatt på oppgaven og til å bli bedre kjent med medlemsbedriftene til NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, sier daglig leder i Eureca Engros, Torkel Stensrud.

- Det er med stolthet og ydmykhet at vi går inn i denne avtalen og vi vil gjøre vårt beste for å vise oss tilliten verdig. Vi har hatt en fin vekst i vår omsetning hvert år siden oppstarten i 2017 og det kjennes fint å kunne tilby våre tjenester til dere som er tilknyttet NHO Reiseliv Innkjøpskjeden i markedet. Vårt mål er å kunne tilby markedets mest kundetilpassede logistikkløsning for serveringsmarkedet, sier daglig leder i Eureca Engros, Torkel Stensrud.

Kontakt Eureca Engros

Tlf: 22304030
E-post: kundeservice@eureca.no
eureca.no

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: