Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Hvordan forenkle varetellingen

Publisert

En mann med forkle som står på et kjøkken. Foto.

Foto: Illustrasjonsbilde.

Effektiv lagerstyring er avgjørende for alle bedrifter, store som små. Det å finne den rette balansen i lagerbeholdningen vil minimere både svinn og kostnader. Vår varetellingsmodul vil ikke bare gjøre prosessen enklere, men også spare deg for dyrebar tid.

Netthandelsportalen horecainnkjop.no er den ultimate løsningen for deg som ønsker å forenkle innkjøpsprosessen.

Mobiltelefon med bilde av log in til Millums varetellingsapp

Foto: Millum

Vi tilbyr en løsning som forenkler lagerstyringen

En av de viktigste funksjonene i netthandelsportalen er varetellingsmodulen.  Denne er koblet til alltid oppdaterte produktkataloger og priser fra leverandørene dine, og du kan opprette tilpassede varer som gjenspeiler lagerbeholdningen, noe som gjøre at varetellingen går raskt og blir nøyaktig. Du kan utføre varetelling for ett eller flere lagre på samme sted, delegere grupper til å samarbeide om varetelling og telle effektivt med varetellingsapp for iOS og Android, noe som gjør det enda enklere å telle på mobiltelefonen. Med appen kan du telle varer ved å velge dem fra listen eller skanne strekkodene med strekkodeskanneren. Når tellingen er fullført, kan du effektivt rapportere til regnskapet og integrere varetellings-rapporter/lagersaldo med regnskapssystemer.

 

Fordeler med varetellingsmodulen:

  • Mulighet for å telle offline
  • Mobilapplikasjon/App
  • Mulighet for at flere kan telle på samme varetelling / delegere deler av varetellingen
  • Mulighet for å gruppere varer slik at de gjenspeiler lageret ditt
    Gunn Anita Stenstad som sitter ved en pult foran pc

    - Jeg har fått en helt annen hverdag etter at jeg tok i bruk varetellingsmodulen. Nå skanner jeg varene og de blir lagt rett inn i systemet, og jeg får sortert akkurat som jeg ønsker. Jeg får god kontroll og slipper manuelle prosesser. Vi bruker mindre tid og trenger ikke lete etter priser. Nå gjør vi varetelling 3 ganger i året. Økonomiansvarlig i Aarnesgruppen, Gunn Anita Stenstad. Foto: Aarnesgruppen

  • Mulighet for å legge inn egendefinerte varer
  • Bygge varetellingene på dine handlelister gjennom søk i katalog, sist bestilt, handlekurv eller andre varetellinger
  • Mulighet til å telle varer i rett benevning som anbrekk, salgsenhet eller vekt/volum
  • Telle varer fra liste eller skanne strekkode
  • Integrere varetellingsrapporter/lagersaldo med regnskapssystemer
  • Bidrar til å redusere menneskelige feil, noe som resulterer i mer nøyaktige lagertellinger
  • Sparer deg for tid ved å redusere behovet for manuelle lagertellinger
  • Hjelper deg med å spare penger ved å redusere overbestilling. I tillegg kan du unngå varelager, noe som kan føre til tapt salg
  • Du kan bedre forutsi etterspørselen etter visse varer som kan hjelpe deg med å redusere avfall.

Hvordan få tilgang til netthandelsportalen?

Innkjøpskjedens netthandelsportal som leveres av teknologiselskapet Millum, er den ultimate løsningen for deg som ønsker å effektivisere innkjøpene, og som medlem av Innkjøpskjeden får du tilgang helt gratis. Registrer deg som bruker i dag, og begynn å dra nytte av alle fordelene vår netthandelsportal gir. Mer informasjon om vår netthandel finner du her

Kontakt Mona eller Vibeke på support for spørsmål:
Tlf: 90 28 10 25
E-post: support@nhoreiseliv.no

 

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: