Phonero tilbyr moderne mobilabonnement for bedrifter. Avtalen gir våre medlemmer gode rabatter og ekstra tjenester - og er et viktig steg for å opprettholde konkurransekraften innenfor våre tjenestetilbud.
Phonero ble etablert i 2008 og har siden vokst til å bli en av Norges mest anerkjente teleoperatører for bedrifter. Med hovedkontor i Kristiansand og regionskontorer i de største norske byene, er de godt posisjonert til å betjene sine kunder over hele landet.
Konkurransedyktige betingelser
Avtalen med Phonero er ledd i et skifte i Innkjøpskjedens strategi innenfor tjenestetilbudet. Våre medlemmer vil gjennom avtalen få tilgang på svært konkurransedyktige betingelser, noe som er bra for konkurransen i B2B-markedet. Så langt preges samarbeidet av entusiasme og fokus på gode løsninger, og vi gleder oss til fortsettelsen med Phonero, sier Rune Bjerkelund, Innkjøpssjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
Anne-Marit Hellegaard er Innkjøpskjedens kontaktperson i Phonero. Foto: Privat
Fokus på digital sikkerhet
Digital sikkerhet har vært et sentralt fokusområde i forhandlingene av avtalen. For å sikre at våre medlemmer er godt beskyttet mot digitale trusler, har Phonero inkludert både Nettslett og trygg surfing gratis i alle mobilabonnement. Disse tjenestene beskytter mot phishing, malware, cryptomining og ransomware, og bidrar til å forebygge mobilsvindel.
Som en del av avtalen tilbyr Phonero også det nye produktet sitt «Phonero Sky», helt kostnadsfritt. Phonero Sky gir ubegrenset lagring av bilder, videoer og dokumenter, med sikker lagring i Norge. Tjenesten er driftet på 100 % grønn strøm hentet fra norsk vannkraft. I tillegg benytter Phonero Sky AI-basert bildesøk, som gjør det enkelt å finne og organisere bilder. Dette er en fremtidsrettet og sikker løsning som gir bedrifter og ansatte full kontroll over sine digitale verdier.
Innovativ kostnadsdeling
Phonero har også introdusert en innovativ løsning for kostnadsdeling, som enkelt lar bedriften sette regler for hva ansatte skal betale for selv, og hva bedriften dekker. Også denne løsningen er inkludert i avtalen NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har fremforhandlet.
-Tilbakemeldingene på kostnadsdeling fra våre kunder har vært svært positive; både bedriftene og de ansatte elsker løsningen. Kostnadsdeling gir forutsigbarhet for bedriften og sikrer kostnadene, samtidig som det gir ansatte frihet til å bruke jobbtelefonen mer som sin egen, forteller ansvarlig for avtalen i Phonero, Anne-Marit Hellegaard.
Kontakt Phonero
Ønsker du mer informasjon om avtalen og et tilbud til din bedrift? Ta kontakt med Anne-Marit Hellegaard på telefon 40 48 09 57 eller e-post annemarit.hellegaard@phonero.no.