Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Partnerbonus og kjøpsstatistikk

Innkjøpskjeden er eid av medlemmene og overskuddet tilbakeføres tilbake til medlemmene gjennom en attraktiv bonusordning. Vi har nå lansert et nytt innsiktsverktøy som gir deg bedre oversikt og mer kontroll over innkjøpene dine på en helt ny måte.

Partnerbonus

Salgs- og markedssjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, Javvad Latif. Foto: NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Som medlem får du ikke bare tilgang til et bredt sortiment fra over 190 nøye utvalgte leverandører og samarbeidspartnere – men også flere økonomiske fordeler. 

I tillegg til allerede fremforhandlede rabatter på et stort utvalg av produkter og tjenester, har vi en partnerbonusordning. Bonusen er aktiv fra første kjøp, og ved å samle kjøpene dine innenfor vårt avtalesortiment, vil du kunne maksimere dine besparelser både på faktura- og bonusnivå. 

Umiddelbare besparelser

Jeg stolt over de økonomiske fordelene vi forhandler frem for våre medlemmer. Vår partnerbonusmodell er utformet for å være rettferdig, transparent og skreddersydd for å møte våre medlemmers behov, og er designet for å gjøre kjøpsopplevelsen mer kostnadseffektiv og givende. Jo større lojalitet til avtalesortimentet, desto høyere bonusprosent kan vi tilby dem. Dette er et trappetrinnsystem som gir våre medlemmer muligheten til å maksimere sine fordeler, både gjennom umiddelbare besparelser på fakturaene og gjennom betydelige årlige bonuser.

I 2024 nådde vi en ny milepæl med varekjøp på 4,3 milliarder kroner, noe som resulterte i en høy utbetaling på over 300 millioner kroner til våre medlemmer. Det er en sterk bekreftelse på at vårt samarbeid fungerer slik det skal – til fordel for våre medlemmer, Javvad Latif, salgs- og markedssjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.

Har du spørsmål eller innspill? Spør gjerne:

Portrettfoto av en smilende kvinne i hvit skjorte. Foto

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva som er problemet. Oppgi gjerne e-post slik at vi kan kontakte deg tilbake:

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: