Foto: Brooke Lark, Unsplash.com
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Innhold

Digital IK-mat fra eSmiley

Nyhet, Medlemskap og fordeler, Innkjøp

Publisert

Et enkelt system som sikrer mattryggheten i kjøkkenet og forbereder deg på tilsynsbesøk fra Mattilsynet.

Digital IK- mat gir økt mattrygghet.
Mattilsynets nasjonale retningslinjer for økt mattrygghet i serveringsbransjen er implementert i eSmileys digitale IK-mat system. NHO Reiseliv tilbyr sine medlemmer 50 prosent rabatt når du bestiller digital IK-mat system fra eSmiley.
 
Retningslinjene er utarbeidet i samarbeid med NHO Reiseliv, NHO Service og Handel, og eSmiley, og retter seg mot hoteller, restauranter, kantiner, catering, institusjoner og andre som serverer mat.
 
eSmiley er Nordens største leverandør av digital IK-mat med over 10.000 kunder i Norge og Danmark. eSmileys kundesegment spenner fra kantine og catering til hotellkjeder, institusjoner, bakerier og restauranter. I kjølvannet av det danske Mattilsynets smilefjesordning vokste eSmiley frem i Danmark for 11 år siden. Etter stor suksess i Danmark ble eSmiley Norge etablert i 2017. 

Digital IK-mat fra eSmiley er samlet i én digital plattform slik at du kan foreta dine daglige gjøremål og kontroller på mobil, nettbrett eller PC. Når Mattilsynet kommer på besøk viser du dem enkelt det de ønsker å se ved et tastetrykk. På denne måten sparer du tid, og sikrer mattyggheten på ditt kjøkken.
 
Systemet gir deg:
  • Oversikt over dagens gjøremål og kontroller
  • Varsling på SMS og e-post
  • Kostnadsfri support og brukerveiledning
  • Skreddersydd internkontrollprogram og fareanalyse etter kundens behov
  • Automatisk oppdatering ved endringer i forskrifter og regelverk
  • Oversikt over leverandører
Målet med samarbeidet er å bedre integrere gode standarder for mattrygghet i bransjen, samtidig som vi ønsker å tilpasse det best mulig til norske forhold. Ved å ta i bruk eSmiley vil våre medlemmer være godt rustet til å få et bredt smilefjes etter tilsynsbesøk.
 
Morten Karlsen, leder av NHO Reiselivs Innkjøpskjede sier følgende om samarbeidet med eSmiley: – NHO Reiseliv og NHO Service og Handel har jobbet tett med eSmiley, og har utarbeidet felles bransje-retningslinjer for hvordan et kjøkken enkelt og effektivt oppnår høy grad av hygiene og mattrygghet. Bransjeretningslinjene er anerkjent av Mattilsynet, og ved å ta i bruk eSmiley vil dette gjøre våre medlemmer enda bedre rustet til å få et bredt smilefjes etter tilsyn.
 

Bestill en gratis demo av systemet her

Enkelt system som gjør deg godt forberedt til Mattilsynets inspeksjoner.

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: