Medlem i 75 år: — Det har vært utrolig viktig for oss

Publisert

Oslo Militære Samfunds Selskapslokaler 75 år

FEIRING: NHO Reiselivs Henrik Hamborg overrakte blomster til Ann Mari Wang-Johannessen, daglig leder ved Oslo Militære Samfund (OMS), som en takk for 75 års medlemskap i landsforeningen. Foto: NHO Reiseliv.

Oslo Militære Samfund Selskapslokaler og Klækken Hotell på Ringerike har vært medlem i NHO Reiseliv siden 1946.

— For Klækken Hotell har det vært en god tradisjon, et sted hvor man føler seg ivaretatt. Det har gitt trygghet og vært et sted vi kunne kontakte. Vi har alltid fått konkrete og konstruktive tilbakemeldinger og hjelp. Her vil vi fortsette å være medlem!

Det sier Else Karine Pjåka Carlsen, personalsjef i Klækken Hotell på Ringerike som nylig kunne feire hele 75 års medlemskap i NHO Reiseliv.

Hatt stor nytte i medlemskapet

Klækken Hotell er et gammelt og ærverdig hotell like utenfor Hønefoss. Klækken Hotells historie er lang og spennende og strekker seg tilbake til 1346. Da var Klækken en av Ringerikes storgårder. I 1969 solgte søstrene Kronborg Klækken Hotell til Ruth og Finn Carlsen som senere, sammen med sine barn Unni og Finn-Ove har bygget det ut til et av landets mest profesjonelle kurs- og møtehoteller. I dag er det Finn-Ove Carlsen og hans kone Else Karine Pjåka Carlsen som eier og driver overnattingsstedet.

MEDLEM: Else Katrine Pjåka Carlsen, personalsjef ved Klækken Hotell, fikk også blomster. Foto: NHO Reiseliv.

—  Som privateid hotell er det utrolig viktig å være tilknyttet en organisasjon som dere! Fortsett med det gode arbeidet dere gjør for medlemmene, er utfordringen til Carlsen.

Overrakte blomster

Oslo Militære Samfund Selskapslokaler (OMS) har også kunnet feire 75-årsjubileum i landsforeningen i år. OMS tilbyr medlemskap for offiserer, spesialistbefal og andre relevante tjenestemenn tilknyttet Forsvaret.

NHO Reiseliv besøkte begge medlemmene og overrakte blomster som takk for tillitten og samarbeidet.

—  Det er kjempeflott at de finner nytte i medlemskapet. Det viser at vi er en nyttig organisasjon. Vi ser generelt at veldig få sier opp sitt medlemskap, veldig mange medlemmer blir. Det ligger nok i at vi kan gi dem lønnsomhet på innkjøp, de kan få juridisk hjelp, og fordi vi jobber politisk og gir våre medlemmer best mest mulig rammebetingelser, sier Veronika Vian, avdelingssjef medlemsservice i NHO Reiseliv.

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: