Kjørnes Camping

Campingbransjen

Camping er en bransje i vekst som satser sterkt på kvalitet, opplevelser og nye kundegrupper. Campingbedriftene bidrar til stor verdiskaping lokalt og regionalt. Les mer om campingbransjen

Krav for stjerneklassifisering

Få full oversikt over hva som kreves for å oppnå klassifisering som campingplass med 1, 2, 3, 4 og 5-stjerner.

Veilederen Nordiske stjernekrav er tilgjengelig for alle medlemmer i NHO Reilseliv

Siste nytt:

Viktige dokumenter:

  1. Nordiske stjernekrav for camping

    NHO Reiseliv Camping og Nordisk campingråd utvikler Nordiske Stjernekrav, regelverket for klassifisering av campingplasser. Logg inn og last ned klassifiseringskravene her.

Nyhetsbrev fra NHO Reiseliv

Nyhetsbrev fra NHO Reiseliv

NHO Reiseliv sender oppdateringer med siste nytt om situasjonen for norske reiselivsbedrifter. Meld deg på her.

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 0 nyhetsbrev:

Kommende arrangementer

  1. 25. mai 2022,

    Digitalt eller fysisk i Middelthuns gate 27

    Er bedriften klar for åpenhetsloven 1. juli 2022?

    Bli med på et praktisk formiddagskurs! Fra 1. juli 2022 gjelder den nye åpenhetsloven – en menneskerettslov for næringslivet. Mellomstore og store bedrifter skal respektere menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, også i leverandørkjeden. Og de skal være åpne om dette.

  2. 25. mai 2022,

    digitalt

    Gjennomsnittsberegning av arbeidstid

    Som arbeidsgiver har man ansvar for at arbeidstiden er i samsvar med gjeldende lover og avtaler. Arbeidsgiver skal sørge for at den alminnelige arbeidstiden ikke går ut over de grenser som arbeidsmiljøloven, arbeidsavtalen eller tariffavtalen oppstiller. Kan en ansatt jobbe 10 eller 12 timers dager uten at det regnes som overtid etter loven?

  3. 2. juni 2022,

    digitalt

    Virksomhetsoverdragelse - hva da?

    Har arbeidstakerne rett til å beholde lønnsnivået fra forrige arbeidsgiver, eller hva med aviser, telefongodtgjørelse osv.?

Camping er kvalitetsferie

Camping er en bransje i vekst, og gjestene forventer stadig høyere grad av kvalitet og opplevelser.

Som medlem av NHO Reiseliv får du personlig bistand og råd fra eksperter i bransjen - som kan gjøre den store forskjellen for deg og dine gjester.

Har du spørsmål eller innspill? Spør gjerne:

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva som er problemet. Oppgi gjerne e-post slik at vi kan kontakte deg tilbake:

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: