Hvis jeg var turistminister i Norge... - Arendalsuka 26
Hva ville en turistminister gjort for norsk reiseliv? Under Arendalsuka deltar NHO Reiseliv i en debatt om hvilke grep som kan styrke verdiskaping, sysselsetting og utvikling i reiselivsnæringen.
Onsdag 12. august deltar NHO Reiseliv i debatten Hvis jeg var turistminister i Norge, ville jeg ..., arrangert av European Cruise Service og Bergen Næringsråd.
Norge har ingen egen turistminister, men reiselivsnæringen har stor betydning for verdiskaping, sysselsetting og utvikling i hele landet. I debatten får politikere og næringslivsledere rollen som «turistminister for en dag» og presenterer hvilke tiltak de mener bør prioriteres for norsk reiseliv.
Fra NHO Reiseliv deltar Tobias Strandskogen.