Hvis jeg var turistminister i Norge... - Arendalsuka 26

Hva ville en turistminister gjort for norsk reiseliv? Under Arendalsuka deltar NHO Reiseliv i en debatt om hvilke grep som kan styrke verdiskaping, sysselsetting og utvikling i reiselivsnæringen.

Onsdag 12. august deltar NHO Reiseliv i debatten Hvis jeg var turistminister i Norge, ville jeg ..., arrangert av European Cruise Service og Bergen Næringsråd.

Norge har ingen egen turistminister, men reiselivsnæringen har stor betydning for verdiskaping, sysselsetting og utvikling i hele landet. I debatten får politikere og næringslivsledere rollen som «turistminister for en dag» og presenterer hvilke tiltak de mener bør prioriteres for norsk reiseliv.

Fra NHO Reiseliv deltar Tobias Strandskogen.

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: