NHO Reiseliv

Innhold

Høringssvar til representantforslag om rettferdig kompensasjonsordning for den norske turbussbransjen

Høringssvar fra NHO Reiseliv til representantforslag om rettferdig kompensasjonsordning for den norske turbussbransjen.

NHO Reiseliv viser til representantforslag om rettferdig kompensasjonsordning for den norske turbussbransjen fra Bård Hoksrud, Tor André Johnsen, Åshild Bruun-Gundersen, Sylvi Listhaug, Hans Andreas Limi og Sivert Bjørnstad.

NHO Reiseliv støtter forslaget om at regjeringen må legge frem en justert kompensasjonsordning for norsk turbussbransje hvor bedrifter som eier egne kjøretøy, likebehandles med bedrifter som leaser/leier kjøretøy, men mener samtidig at forslaget bør inkludere leiebilbransjen.

Last ned og les høringssvaret i sin helhet nedenfor.

Har du spørsmål eller innspill? Spør gjerne:

Joakim Mangen / Hunderfossen eventyrpark

Optimismen tilbake i reiselivet, men varierende besøkstall

Statusrapport for reiselivet. Sist oppdatert 14. juli 2021

NHO Reiselivs medlemsundersøkelse for juli viser at optimismen og aktiviteten er tilbake i reiselivet, men at usikkerhet knyttet til gjenåpning og fraværet av utenlandske gjester preger hverdagen for mange bedrifter.  Her finner du ferske tall og statistikk fra NHO Reiselivs siste medlemsundersøkelse.

Meld deg på 1 nyhetsbrev: